19.6.11

Sveže

Še smo živi, brez skrbi, tako zelo živi, da migamo zunaj naših meja ...

Ampak naj vam predstavim svojo novo obsesijo:

Družbena neodgovornost
Tako je, popadla me je nerazumljiva želja po gojenju rastlin, natančneje zelišč oz. začimb. Kdor me pozna, ve, da skrbi za zelenje ne bi ravno uvrstila v svoj CV, ker rože razlikujem le po barvi in še celo kaktus obupa nad mano. Tako da morda malce neodgovorno, ampak dejansko sem na balkonu ustvarila pravcati dišeči rastlinjak. Sveža zelišča sicer obožujem že od nekdaj, glavno brco pa je najbrž dal obisk Majerije pred slabim mesecem dni, kjer se skorajda utapljajo v njih.
In tako nastajajo takšne hipne zadevščine, kot je omleta s popečeno kolerabico, posuta z baziliko in timijanom ...

Pa še nove krožnike imam! A je lahko še kako boljše?
... ali pa nekaj zahtevnejšega, kot je tale zelenjavna pita.
Tudi te neskončno obožujem. Za testo sem vzela:

250 g črne moke
1 žlico pecilnega
1 jajce
100g (?) sladke smetane (ker nisem imela sira ... )
3 žlice sojinega mleka
3 žlice olivnega olja
pol žličke soli

za filungo pa:
bučke
kolerabo
česen (da da, izjemoma ... ampak mlad česen mi celo sede)
čebulo
brokoli
sveža zelišča (!)
(spet) sladko smetano

Zmešala sem maso za testo, postavila v hladilnik, vmes prepražila zelenjavo, zasula s svežo meto, pehtranom, baziliko in timijanom, razvaljala testo, ga prestavila v volančkast pekač, napolnila z zelenjavo in porinila v pečico za dobre pol urice na 180 stopinjah. In poleg odličnega kosila dobila še novo zalogo za zamrzovalnik.


No comments:

Post a Comment