2.2.12

Na luft po duft

Zadnjič mi je chef Maxima Andrej Kuhar, ki ga ta čas tedensko predstavljam v petkovi prilogi Financ Weekend, opeval kutine. "Tak fantastičen duft imajo!" se je pridušal Prekmurec. Slavospel se je zasidral nekje v moji (pod)zavesti, tako da sem na sobotni tržnici nevede pokupila še nekaj teh sadežev.

In spekla pito.


Kutine se namreč lahko uporabljajo še za kaj več kot samo za marmelade (baje tudi za žganje - moram sprobat), in tega mi celo ni razodel Kuhar, ampak že davno moj preljubi Tastespotting. Zato tudi tokrat nisem imela težav z variacijami na temo in sem zlahka našla recept (preplonkala in prilagodila od tule). 


Bila je dejansko tako okusna, da so se še celo nekateri družinski člani opogumili in jo prihranili za zajtrk naslednjega jutra.

No comments:

Post a Comment