11.8.11

Pet minut slave

Američani že vedo, zakaj je dobro imeti mikrovalovko: za postrežbo obiskom ob kroničnem pomanjkanju časa.


S petminutnimi čokoladnimi torticami v šalcah sem se spogledovala že (pre)dolgo, ker so se mi vedno zdele precej idealne za moj tedenski tempo - malo časa in veliko srečevanj. Za kavo je vedno čas, a ta je že malo izpeta, za kaj več pa žal vedno zmanjka časa, češ, "čez dve uri grem itak že spat, pa ... ".
Tako da je bilo včeraj res treba končno preizkusiti sposobnost moje mikrovalovke, ker sem dobila sicer zelo zaželen in napovedan, a vedno prezgoden obisk. In je šlo takole, po navdihu recepta o petminutni čokoladni šalčni tortici z bloga Christine's Recipes:


Za 4 šalice sem:
- najprej nad soparo segrela cca 150 g čokolade (kar Gorenjkine jedilne, ampak po mojem bi lahko tudi katero koli drugo fino) in 50 g masla (bi lahko tudi več, pa ga ni bilo), popolnoma stopila in zmešala, ohladila
- nato v drugi posodi zmiksala skupaj 4 žlice bele moke in 4 žlice polnozrnate
- dodala dve jajci in zmešala v gosto packarijo
- dodala 6 žlic sojinega mleka, šilce vanilijeve esence in malo fantastičnega metinega sirupa iz Majerije (ker nisem dodala nič sladkorja) - čokolada in meta sta pač good together
- in v mokasto-jajčno mešanico zlila ohlajeno čokoladno mišungo
- ter porazdelila v štiri skoledice, vsako napolnila do tretjine
- in za konec postavila v mikrovalovko za 4 minute na največjo jakost (kar je pri meni 700 W)

In to je to!


Tortica je bila sicer malce suha, kar sklepam, da bi lahko izboljšala z več masla, mleka, česar koli tekočega. Ampak glede na to, da so vsi štirje artikli zginili skorajda pred kavo, pa še sosed, ki menda sploh ne je čokoladnih stvaritev, jo je zmazal do konca, si gre šteti v debitantsko čast. 

No comments:

Post a Comment