13.2.11

Brez jajc!

Skladno s prejšnjo objavo je bila zagata razkrita: vnema peči palačinke, a gospodinjstvo brez jajc ...
Nič hudega, prav za prav. Če že nimamo jajc, imamo vsaj znanje: palačinke lahko namreč ustvarimo tudi brez te piščančje predstopnje!


Zmiksala sem čičerikino in polnozrnato moko, sol, vodo in sojino mleko. Pristavila sem ponev na svojo novo oh in sploh super indukcijsko ploščo in pričela peči brezjajčne mokaste pleskavice. Delovalo je!


Tudi z nadevom je bila bolj kriza, zato sem prosto po navdihu okroglo podlago nabasala s skuto in bananami in potresla s cimetom in ingverjem.


Četrt ure kasneje je bil zajtrk (oz. del njega) nared. Čez sem polila še tetino mešanico sliv v rumu ali pa čokoladno pregreho.
Bolj kot to, da sem brez jajc, me je zaskrbelo: kako sem sploh lahko živela brez pečice?

No comments:

Post a Comment