18.2.11

Si jedla sir?

Obožujem svojo novo pečico. Me pa pošteno zanima, ali bom še tako vneta po naslednjem računu za elektriko.
Kakor koli že, računa še ni, zato pečica dela sto na uro. In vsak izgovor pride prav. Denimo: mati mi je kanila kupiti fancy silikonski pekač, zato ga je bilo treba takoj preizkusiti. Po naključju sem našla dilišz recept za čokoladno-višnjev cheesecake (pa še v poljščini je!), ki se je takoj strinjal s poroko s pekačem, zato ni bilo smisla odlašati. 


Opravičujem se za barve, ampak pod sojem luči te ne pridejo najbolje do izraza.
Pride pa zato okus: res izjemen! Seveda je precej odvisno od izbire piškotov za podn (jaz sem izbrala Gran Cereale) in sirčka (vzela sem Philadelphio), ampak načeloma je to to. Tako da: thumbs up!
Ne toliko za pekač. Silikon je sicer lahek, prozoren in nelepljiv, ampak ima precej pomanjkljivosti za moje pojme. Predvsem je premehak: ko sem tlačila čizkejk v pečico, se mi je masa skoraj zlila po naročju. Zagate nastanejo tudi, ko je pecivo pečeno. Kako ga vzeti ven? Plehnate pekače vsaj lahko odmontiram, tega ne. Poleg tega v njem ne morem rezati (kar sicer sem), ker se zareze takoj poznajo (kar tudi se - ups). Tako da kaj pa vem ... še vedno prisegam na keramiko. In na cheesecake, jasno.

No comments:

Post a Comment