22.12.09

Kao Jamie


Na Tastespottingu se je znašel blogerski zapis, da je letošnja TED nagrada pripadla Jamie Oliverju za vse njegove zasluge za izboljševanje prehrane angleške mladeži. Matr, tale Jamie pa zna, sem si rekla, zato sem se lotila nečesa a la on. No ja, skoraj.
Pogled skozi okno (kljub vztrajno kopnečemu snegu) mi je vzbudi nostalgijo po toplih krajih in njihovi kulinariki in kaj bolje označuje Azijo kot riž. Pa stir fry. Tako sem skorajda po receptu skuhala to super žitarico, za zraven pa namešala nekaj kock tofuja, brokoli, še zadnje letošnje paprike (vsaj tako trdi kmetica s tržnice), korenje, pistacije (zmlete z Jamievim mlinčkom!), kajenski poper, galangal, teriyaki omako, kardamom (ahhh, Azija) et voila ... kao Jamie (ali samo što nije) na moji mizi. In če bo sreča, niti snega kmalu ne bo več.

2 comments: