16.12.09

Just eat it ...


Rada imam svoje življenje. In rada imam hrano: polno presenečenj, odbito, nenavadno. Hm, ali pa sem ravnokar opisala sebe?
Kakor koli že, odločila sem se, da preneham buzerirati svoje prijatelje s hiperzagretimi MMS-i samooklicanih jedi dneva, zato boste morali z mojimi kuharskimi mahinacijami shajati tukaj. Ker je ta blog priložnost za izganjanje odvečnega humorizma, je vsebina strogo zabavljaška. Več kot razvidna je moja obsesija s kulinariko, in če vas navdihne za kuhinjsko ustvarjanje, super!, če pa spodbudi zavijanje oči zaradi nekonvencionalnosti, je takisto super!
Glavne skuhane zvezde so ponavadi moji hipni izumi za kosilo, saj imam na srečo (ali pa žalost?) dovolj časa, da si ga vsakodnevno pripravim sama. Moja kuhinja je tako kot moj svet majhna in preprosta, kar pa ne bi mogla trditi za sčarane jedi. Da da, krožniki in posode na fotografijah so vedno isti (brez skrbi, redno jih pomivam), jedi pa so bolj ali manj neponovljive. Kuham namreč po principu raziskovalno blaznega znanstvenika: srbijo me brbončice, le kaj nastane, če zmešam trenutno dostopne sestavine. In če verjamete ali ne, ponavadi je končni rezultat užiten.
Naj omenim, da pri svojih kuharijah ne uporabljam česna (mi pač ne sede post-zaužita slabost) in krompirja (jebiga, ne maram ga), in gorje vseh gorja: nimam pečice. Temu primerno je prezentacija mojih gurmanskih vrlin in veščin znatno okrnjena.
Upam, da boste uživali v predstavi! Naj se mljaskanje začne.


*******************



I love my life. And I love food: surprising, wicked, extraordinary. Or is that a self-description?
Anyhow, I decided to stop annoying my friends with over-enthusiastic MMSs of self-proclaimed dishes de jour. Thus, you'll have to bear with my food'n'photo indulgences here. As this is my pet blog, all content is strictly fun-wise. It discloses my pretty obvious obsession with food, and if you deem it inspiring, great! If you find it loopy - equally awesome!
Usually, dishes guest-starring are my lunch inventions, as I am lucky (um, odd?) enough to have time to perform it on a daily basis. My kitchen, as my world, is simple and small, however that cannot be said for the edible bits I come up with. Yes, you'll see same plates re-appearing in the photos (worry not, I do wash them regularly), but I cannot guarantee I'll ever make the same dish again. My cooking is like a scattered-minded nutty professor's work: I'm intrigued by what a combination of currently available ingredients ensues, and - believe it or not - usually it turns out to be edible.
For the record, I do not cook with garlic (not a fan of being nauseous after consuming) and potatoes (just dislike them), and the worse of the worst: I own no oven, hence the limited presentation of my culinary skills.
Hope you enjoy the show! Just eat it.

No comments:

Post a Comment