6.5.13

Tetovirani piškoti za dobrodošlico

S čim presenetiti nekoga na letališču, ki se po osmih mesecih vrne domov, zmačkan od časovne razlike, s trikrat preveč prtljage (ko je vsak gram odveč) in z naveličanostjo nad letalsko hrano?

I, dišeče, personalizirane domače piškote! (Pa seveda tulipan z vrta.)



Recept za tele keksiće sem skopirala iz svoje predrage (dobesedno - ko sem jo pred ohoho leti kupila za nekaj več kot pet tisoč tolarjev, kar bi bilo zdaj dobrih 20 evrov, je bilo to zame skorajda pol štipendije) kuharice The complete book of COOKIES. Malo sem sicer prikrojila recept (zahteva koruzno moko - jaz sem not nasula kar polento, ker sem še vedno rahlo v minusu, kar se tiče takih pekovskih nujnosti), ampak sem vse skupaj zavila v nekaj dokaj lično izgledajočega (po sistemu "najboljše ta hip") in ...


... menda so bili super.
Sploh pa tetovaže.

No comments:

Post a Comment