16.4.11

New York, New York

Start spreading the news, I'm leaving today
I want to be a part of it, New York, New York
These vagabond shoes are longing to stray
Right through the very heart of it, New York, New York
(Frank Sinatra: New York)

New York. Dve besedi, eno mesto, neskončno možnosti. Tretji obisk. Ena ocena: fantastično.

Da bi fantastičnost ohranila tudi na tej strani Atlantskega oceana, sem si pričarala Big Apple kar na domači mizi: z New York cheesecake. Newyorčani sicer po mojih opažanjih radi jedo še kaj drugega (prav za prav najraje nekaj neameriškega, če sodim po številu sušiđinic, falafel placov in pasta mek), ampak glede na količino prostega časa, suhljatost denarnice in številčnost družbe je bil to najboljši približek.

New York (cheesecake), I love you
Tokratni originalni recept zahteva kilogram cream cheesa a la Philadelphia. Ampak. Čim bolj no waste navdahnjena, kot sem (po prebrani knjigi Colina Beavana No Impact Man še bolj), se mi je šest paketkov mazljivega sira upiralo. Dejansko. Videla sem samo kup nepotrebne plastike, ki jo bom po nekaj sekundah odvrgla. Zato se mi je zdelo bolj smiselno, da kupim kilsko embalažo, kar pa se je izkazalo za misijo nemogoče, saj sirčka v takšni količini pri nas ni naprodaj (vsaj da bi jaz vedela). Jebiga
Namesto tega sem vzela kilo skute (pa še nepasirane, ker ni bilo v tistem najslabšemboljšem sosedu niti ene pasirane), zato se moj prilagojeni recept glasi takole: 

Za testo:
šteka Leibnitz keksov
cimet
5 žlic masla

Za filungo:
1 kg nepasirane skute
sladkor po okusu (kolikor se ga strese v miks)
1 mala sladka smetana
4 jajca
1 lonček kisle smetane
1 žlica vanilijeve esence
1/4 skodelice moke (moj aje bila črna tip 1100)
limonina lupinica

Napotki:
Zdrobimo piškote s cimetom, dodamo stopljeno maslo in natlačimo v reees globok pomaščen pekač.
Zmiksamo skuto, da sliči na pasirano, s sladkorjem. Dodamo sladko smetano in jajca vsako posebej, da se ravno prav zmeša. Dodamo kislo smetano, vanilijo, moko in limono.
Prelijemo piškotno podlago in molimo, da imamo dovolj globok pekač.
Zaštartamo pečico na 175 stopinj in pečemo eno uro. Pustimo v pečici še 5-6 ur ali (v mojem primeru) kar čez noč.
Zjutraj prestavimo v hladilnik, zvečer vzamemo ven, narežemo na asimetrične rezine, odpremo buteljko dobrega vina, povabimo prijatelje in družno zatulimo:


New york, new york ...
I want to wake up in a city that never sleeps ...

If I can make it there, I'll make it anywhere ...

It's up to you, New York, New York!

(ponovno legendarni Frank Sinatra)

No comments:

Post a Comment