2.3.11

Koromač moj (ne)ljubi

S koromačem si nisem čisto na jasnem, pri čem sva. Vsakič, ko ga uzrem na tržnici, me prešine, uh, to mora nujno pristati v moji vrečki! Cel kup vitaminov pa uporabnosti vsebuje, lepo se poda k ribam, pobraten je s pečico ...
In potem se znajdem pred štedilnikom, tuhtajoča, kaj hudiča naj počnem s to recimo da gomoljno zelenjavico. Spečem? Skuham? Pojem v solati? A mi je sploh všeč okus?
Še dobro, da obstaja Tastespotting, ki me vedno znova spasi - kot tokrat s čudovito koromačevo paštico. Namesto klobase sem poturila not tofu, oliv ni bilo, tiste posebne vrste sira in parmezana tudi ne, je bila pa zato odlična paradižnikova omaka iz DM in bioskuta.
In vedno znova se opomnim, da mi je koromač v bistvu všeč.

2 comments:

  1. te stvari se splača objavit tudi na foodspotting.com, zgledajo yummy.

    ReplyDelete
  2. ma nisem še tok samozavestna :) al mislš tastespotting?

    ReplyDelete