21.3.11

Maxinavdih

Rada zavijem v Maxija, saj imajo kljub zasoljenim cenam še vedno najboljšo gurmansko izbiro (vsaj v centru mesta). Precejkrat se zato s košarico naokoli sprehajam zgolj zaradi občutka in kamuflaže, da imam dejansko namen zapraviti x odstotkov plače, se pa vsaj neobvezno iz prve roke podučim, kaj je novega v čudovitem svetu prehrambenih biserov. In najpogosteje pristanem pri policah, na kateri je močno znižano blago zaradi (baje) skorajšnjega poteka roka trajanja. 
Tokrat sem med kupovanjem nujnosti, kot so sojina omaka in reciklirani modelčki za mafine, naletela na recept o repičinem narastku s proseno kašo in pečenico. Služil mi je kot navdih za današnje kosilo, s tem da je na koncu v pekaču pristal ohrovtov nenarastek s kvinojo in tofujem. Variacije na temo, pač.
Recept je zahteval dušenje prosene kaše z repo in lovorjevim listom, jaz pa sem z razpoložljivimi sestavinami prišla do zaključka, da bo čisto v redu v kozici dušiti kvinojo s porom, ohrovtom in listi kafirjeve limete. V drugi posodi sem ustvarila bešamel, ki bi sicer moral biti iz putra, mleka in pečenice, pa sem znižala raven holesterola in na olivcu prepražila koruzno moko in tofu ter zalila s sojinim mlekom. Skuhano kvinojo sem butnila v bešamelno goščo, vse lepo posolila, popoprala in potresla s sveže zribanim muškatnim osreškom, vmes pa sem vmešala še kozjo skuto. Za jajce, ki zahteva ohlajeno maso, ni bilo časa (beri: lakota je huda stvar), tako da sem v pečico potisnila nenarastek.
Naraslo je le moje zadovoljstvo, ko sem si privoščila tole hrustljavo zapečenko.

No comments:

Post a Comment